Jak zdrowo żyć? Aktywność fizyczna, zdrowe odżywanie, odpoczynek i relaks, redukcja stresu, satysfakcjonujący związek!

Zdrowe życie. Aktywność fizyczna, naturalne produkty, suplementacja, nawadnianie organizmy, odstawienie używek, kontakt z naturą, redukcja stresu, odpoczynek i relaks, satysfakcjonujące związki.

1/3 naszych nieszczęść to genetyka 2/3 przyczyn naszych problemów zdrowotnych, krótkiego i pełnego cierpień życia to nasze niezdrowe nawyki żywieniowe, nie umiejętność radzenia sobie ze stresem niska lub żadna forma aktywności fizycznej.

Chorowanie, niedołężność nie musi być naszym udziałem możemy to zmienić. Ale bez pracy niema kołaczy. Co zrobić aby żyć długo i żyć dobrze uwagi do tematu poniżej.

1.Ruch to zdrowie

Po prostu codziennie zapewnij sobie dawkę ruchu. Rozpocznij od małych obciążeni stopniowo je zwiększaj. Np. spacery stopniowo wydłużaj…

Fitness ManagementRuch powoduje poprawę krążenie krwi a to oznacza że do komórek dotrze więcej tlenu i metabolitów potrzebnych do prawidłowego funkcjonowania twoich komórek. Ruch, ćwiczenia wzmocnią twoje mięśnie staną się one bardziej silne a twoje ścięgna stawy bardziej luźne elastyczne . Co przyniesie Tobie większą sprawność i elastyczność ruchów, już tak łatwo nie potkniesz się w domu ani na chodniku. Ruch spowoduje, że tłuszcze będą spalane i nie będą się odkładać w postaci cholesterolu w twoich arteriach. Nie poznasz swoich jelit jak zaczną pracować lepiej poprawi się apetyt i wypróżnienia. Nie rzeczy jest wspomnieć, że zaczniesz optymistycznie myśleć ożyciu i nie przejmować się drobiazgami twój nastrój znacznie poprawi się.

Należy ćwiczyć 2-3 razy w tygodniu spacer bieganie, jazdę na rowerze itp. w 20-45 minutowych sesjach

2. Spożywaj naturalne produkty

Jedz naturalne produkty jak najmniej poddane obróbce termicznej. Zapomnij o białych truciznach : białej mące, białym cukrze i sztucznych margarynach.

Przypomnij sobie o owocach i warzywach jedz jak najwięcej pod postacią surówek. Jest coś tak wspaniałego jak kasze: jaglana, gryczana, soczewica, bób, fasola, kukurydza, płatki zbożowe: zapewnią odpowiednią ilość energii i białka. Zainteresuj się sprawami żywienia zacznij czytać i eksperymentować nikt tego nie zrobi za ciebie. Zalecana dieta to: dieta śródziemnomorska połączona z dietą owocowo=warzywną lub wegetariańską.

Zapomnij o chipsach ciasteczkach, snakach, pizzach, fast food/junk food poza straconymi pieniędzmi masz tylko zbędne kilogramy tłuszczu , złogi miażdżycowe w tętnicach, zatruty konserwantami organizm i wyglądasz starzej niżby to wynikało z twojego rocznika.

Wszystkie te wyżej wymienione przysmaki są tak przyprawione tym o czym wiemy i tym o czym nie wiemy tak, że ledwo skończysz jeść masz znowuż chęć na co nieco; mimo, że wypiłeś przed chwilą ulubione piwko, colę czy inny barwiono-słodzono-konserwowano-przyprawionych to wcale nie ugasiłeś pragnienia nadal chcesz pić i pić i piiiić czy czegoś to ci nie przypomina. Zrób prosty test: przygotuj herbatę: weź 600ml wody 1/2 płaskiej łyżeczki zielonej herbaty (liście a nie torebka) rooibos, dzika róża, mięta, dodaj 1-2 łyżeczki miodu jeśli za mało słodkie 1-3 słodzików lub łyżeczek cukru. Zobacz jak gasi pragnienie jak czujesz się ogólnie, czy czujesz zgagę?

Jak wiele twoich problemów wynika z tego, że jesz i pijesz niewłaściwe rzeczy.

Przepis na dobre i krótkie życie: codziennie mięso i wędliny, codziennie ciasto, snaki, batoniki, chipsy, drinki, toniki, wódeczka, whyski, dużo frytek, pizzy; pracuj po 20h/24h

Listę można wydłużyć o wiele smacznych przyśpieszaczy mało chwalebnego końca….

3. Dietetyczne Suplementy

W świetle najnowszych badań i statystyk znając nędzę jakości pożywienia jakie zjadamy dodatki do żywienia są niezbędne. Do tego to zapotrzebowanie zwiększa stres, pośpiech, wysokie tempo życia skażenie środowiska naturalnego, technologie obróbki żywności.

4. Pij odpowiednią ilość płynów

Musisz być odpowiednio nawodniony. Jest to konieczne do prawidłowego funkcjonowania organizmu. Procesy biochemiczne zachodzące w twoim organizmie wymagają odpowiedniego stężenia wody. Woda jest też niezbędna jako medium do rozpuszczenia i wydalenia przez nerki zbędnych produktów metabolizmu !! w nadmiarze stających się trucizną. Z wiekiem kiedy powiększa się dehydratacja organizmu zmniejsza się jego uwodnienie, tym bardziej trzeba dbać o ilość i jakość przyjmowanych płynów.

5. Przestań palić ogranicz alkohol

Ryzyko wynikające z palenia jest dobrze udokumentowane naukowo. Są to udary mózgowe choroby serca, rak płuc jak i rozedma płuc która w przeciwieństwie do rak jest często.

Długowieczność i palenie nie są z sobą w zgodzie. Co do alkoholu umiarkowane ilości czerwonego wina są akceptowane w diecie śródziemnomorskie. I tak francuzi mają niskie statystyki co do choroby wieńcowej ale dużo chorych na marskość wątroby- jak to się mówi coś za coś.

6. Odech i słońce

Właściwy głęboki oddech na świeżym powietrzu przy słonecznej pogodzie to nie tylko tlen ale i jony ujemne a i również cząsteczki prany. takie połączenie czynników nie jest możliwe w naszych mieszkaniach. Słońce ma wspaniały wpływ na metabolizm witaminy D3 ale i ma działanie antydepresyjne. .

7. Redukcja stresu

Nerwowość, pośpiech, ciągłe przeciążenie obowiązkami, zmartwienia to stres. Zaburza to metabolizm naszego organizmu sprzyja zawałom, udarów, miażdżycy, nowotworom.

Jak zredukować można zacząć od jogi medytacji, ćwiczeń z energią QI. Aby przyniosło to efekt nie tylko anty-stresowy trzeba ćwiczyć odpowiednio długo i regularnie. efektem ubocznym jest rozwój intuicji myślenia kreatywnego, poprawa odporności immunologicznej efektem jej będzie odporność na grypy przeziębienia i inne choroby.

Rok medytacji rok żyjesz dłużej i zdrowiej w stosunku do rówieśników.

8. Eksploruj wykorzystuj Alternatywną i /lub Komplementarną Medycynę

Oferującą terapie energetyczne ziołowe, mineralne. W tym obszarze możesz znaleźć kursy Yogi , Reikiki, QI QUONG. Dobrze gdybyś znalazł doświadczonego eksperta znającego metody alternatywne i medycynę akademicką by uchronić się od metod i osób nierzetelnych.

9. Staraj się dobrze odpoczywać i relaksować.

Nie przenoś na odpoczynek problemów dnia codziennego, znajdź czas na hobby relaks, odwiedzenie przyjaciół rodziców nie twórz wokół siebie towarzyskiej pustyni. .

10. Twórz satysfakcjonujące cię związki

Pozwoli Ci to ciekawie i pogodnie znieść niedole życia. Samotność osłabia i napawa lękiem. Znajdź krąg przyjaciół o podobnych zainteresowaniach, nie muszą to być od zaraz trwałe związki .

Życzymy wam: żyj długo…żyj dobrze

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *